بزرگترین و بهترین وب کی پاپی ها

هرچی بخوای از کی پاپ هست

بزرگترین و بهترین وب کی پاپی ها

هرچی بخوای از کی پاپ هست

جشن شب یلدا با حضور ستاره های کی پاپ

نتیجه تصویری برای شب یلدا
امشب می خوایم ستاره های کی پاپ رو دعوت کنیم به جشن شب یلدا. خب لیست مهمونایی که تونستن بیان:

 هیو یونگ سنگ- کیم کیو جونگ- لی مین هو- پارک شین هه- سوزی- لی مین جونگ - لیزا - کیم هیونگ جون - پارک جونگ مین - سونگ هه کیو - جانگ سو مین - جونگ یونگ هوا- جانگ گیون سوک تا هیون هم به خاطر غیبتش عذر خواهی کرد .

خب اول از همه از یونگ سنگ می خوایم برامون با صدای قشنگش چند بیت شعر حافظ بخونه. ـ جان؟ بلد نیستی ؟ عیبی نداره به جز out the club (تنها آهنگ غیر اخلاقی یونگ سنگ) هرکدومو خواستی بخون.

خب حالا از کیو جونگ خواهش می کنیم که اینقدر نخوره ممکنه رودل کنه. ـ ها؟ آره خوش مزست ولی یه ذره مراعات کن.

مین جونگ عزیزم چقذر عکس میذاری از غذا ها تو اینستا. بابا پر شد بیخیال تا کیو همشو نخورده یذره بخوربذار نوبت بقیه هم بشه.نتیجه تصویری برای لی مین جونگ

خب چقدر جو آرومه ... جونگ مین و یونگ هوا و لیزا بیاین وسط . آها آها. ایول یونگ هوا ااااااا. جونگ مین بپا نیوفتی. لیزا دمت گرم. شین هه بیا با یونگ هوا برقصین.سو مین  و سوزی بیاین وسط. به به یخ کیو هم که واشده و ببین جو چجوریه که مین هو و جونگ سوکم اومدن وسط.هه کیو هم که کلا تو فازه.هیونگ جون تروخدا آروم باش الآن میمیری.جونگ مین و هیونگ جون به هم افتادن نمیشه نشوندشون. یونگ سنگ هم که طبق معمول همرا ه با خوردن نوشیدنی با یک لبخند خبیثانه دنبال سوتی گرفتنه.

اینام کلیپای رقصشون تو شب یلدا بعدا نگن این حرفاش مستند نیست .والااا








تصاویری از سفره آرایی شب یلدا (32 عکس)سفره آرایی شب یلدا

امیدوارم همتون یلدای خوبی داشته باشید . همونطور که ستاره های کی پاپ داشتن

جایزه های گروه دابل اس بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰


جایزه های گروه دابل اس بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ ایناست. هیون جونگ هم دو ساال بهترین لیدر سال شده و سال ۲۰۱۳ یونگی بهترین خواننده ی آسیا شده.

عکس های آمریکا هیو یونگ سنگ

این عکسا واسه وقتیه که آمریکا بوده

ببینید چقدر ناز شده

اینم برای آلبوم let it go

آخیییی

نتایج رای گیری بهترین بازیگر ۲۰۱۶

نتایج بهترین بازیگر مرد کره ای ۲۰۱۶ از نظر بینندگان مشخص شد. درصد آراء ۵ نفر اول به شرح زیر است:

  Lee min ho 41%6 

soong joong ki 41%29   نتیجه تصویری برای ‪song joong ki‬‏


lee jong sook 40%26  نتیجه تصویری برای ‪lee jong suk‬‏

lee jun ki 25%99  نتیجه تصویری برای ‪lee jong ki‬‏

  je chang wook22%83  نتیجه تصویری برای ‪jichang wook‬‏

همونطور که می بیننین فاصله ها خیلی کمه . بلاخره بهشون تبریک میگیم همشون بازیگران خیلی خیلی خوب و ستاره های درخشانی هستند.

دانلود سریال w_two world با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

سلام سلام امروز براتون یه چیز خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب اوردم. سریال دبلیو

نتیجه تصویری برای ‪w two world‬‏

نتیجه تصویری برای ‪w two world‬‏
خب شما رو هر قسمت که کلیک کنین دانلود میشه. سریال خیلی خیلی خیلی خوشگل و باحاله و همین طور کم حجم هم هست و برعکس خیلی سایت ها و وبلاگ ها زیرنویسش چسبیدست. توی این سریال ستاره های بزرگ سینمای کره لی جونگ سوک و هان هیو جو بازی می کنند و یکی از پرطرفدارترین سریال های کره ای در آسیا و حتی جهانه .خب لذت ببرید

دوستی سونگ هه کیو و ای مین هو حقیقت دارد؟

داستان جداشدن لی مین هو و سوزی دوباره بر سرزبانها افتاده است. فنهای لی مینهو برای او یک دوست دختر جدید پیدا کرده اند. آنها می خواهند ستاره مورد علاقه شان با سانگ هی کیو قرار بگذارد.جالبتر اینکه لی مینهو هم مانند فن هایش فکر می کنند، " سانگ هی کیو تیپ ایدآل اوست".اگر لی مینهو تغییر موضع بدهد او باعث شگفتی ما می شود. او اخیرا جشن تولدش را در میان فن هایش بدون حضور سوزی جشن گرفت.از طرف دیگر، سانگ هه کیو را به بازیگر، سونگ جونگ کی ارتباط می دهند. با این حال فنهای لی مینهو هنوز به انتشار این اخبار ادامه میدهند واعتقاد دارند کنارهم قرار گرفتن انها باعث بوجود امدن یک زوج ویژه و جذاب می شود.این درحالی است که اخبار زیادی پیرامون این شایعه در حال کسترش است.

نتیجه تصویری برای سونگ هه کیو

نتیجه تصویری برای سونگ هه کیونتیجه تصویری برای ‪lee min ho‬‏

نتیجه تصویری برای سونگ هه کیونتیجه تصویری برای ‪lee min ho‬‏

سریال نسل خورشید

نسل خورشید (به کره‌ای: 태양의 후예)(به انگلیسی: Descendants of the Sun) نام یک مجموعه تلویزیونی کره ای با بازی سونگ جونگ-کی، سونگ هه کیو، جین گو و کیم جی وون است که از شبکه کی‌بی‌اس ۲ کره جنوبی در ۱۶ قسمت پخش شد. این سریال توانست در کشور کره جنوبی و کشورهای آسیایی محبوبیت بالایی بدست آورد.

داستان سریال درباره نیروهای کره ای حافظ صلح سازمان ملل است که برای انجام مأموریت به منطقه اوراک اعزام می شوند. سروان یو شی جین فرمانده نیروی ویژه در حین مأموریت با دکتر کانگ مو یون که از پزشکان بدون مرز است آشنا می شود. این دو درگیر یک رابطه عاشقانه می شوند که ماجرای اصلی این مجموعه را تشکیل می دهد.

نتیجه تصویری برای سریال نسل خورشید تصاویر

نتیجه تصویری برای سریال نسل خورشید تصاویر